Start-up-urile fintech nu mai sunt doar o poveste a viitorului. Acestea au început să câştige tot mai mult teren datorită comodităţii şi uşurinţei în utilizare, comparativ cu băncile tradiţionale, numărul de clienţi ai start-up-urilor fintech fiind în continuă creştere, inclusiv în România. Astfel, în prezent, peste 20.000 de români utilizează serviciile Revolut, un start-up fintech din Marea Britanie care le pune la dispoziţie utilizatorilor de smartphone-uri o aplicaţie mobilă căreia îi pot ataşa un cont bancar pentru a putea face diferite operaţiuni, precum plăţi, transferuri de bani sau schimburi valutare. „Revolut are în prezent peste 1,5 milioane de utilizatori în Europa (EEA), iar distribuţia acestora pe continent este de 50% în Marea Britanie, 50% pe restul continentului. În România, Revolut are momentan 20.000 de utilizatori, faţă de 15.000 la sfârşitul lunii ianuarie 2018, primul client fiind înregistrat în 15 aprilie 2015”, a declarat pentru ZF Robert Brăileanu, PR manager în cadrul Revolut pentru piaţa din România.