Business Hi-Tech

Telekom lansează un index online al companiilor, care oferă şi servicii de webdesign şi promovare

Telekom lansează un index online al companiilor, care...

Autor: Adrian Seceleanu

02.06.2015, 15:26 450

Telekom România Communications, fostul Romtelecom, cel mai mare furnizor de servicii de telefonie fixă de pe piaţa locală şi al doilea jucător de pe segmentele de internet fix şi TV, a lansat portalul localhub.ro, care integrează informaţii de contact şi alte date despre companii, reprezentând în acelaşi timp şi o platformă prin care operatorul de comunicaţii speră să le ofere firmelor interesate servicii de proiectare web şi de promovare online prin intermediul Google sau Facebook.

“Telekom Romania anunţă lansarea LocalHub.ro, noua platformă online de tip One Stop Shop, care pune la dispoziţia utilizatorilor un instrument practic şi eficient prin care aceştia pot găsi informaţii relevante şi actualizate despre firme şi activitatea acestora”, conform anunţului transmis de grup.

Portalul include deja informaţii despre aproximativ 400.000 de companii, introduse de Telekom, conform comunicatului. Unele date de pe pagina web sunt însă preluate din baze de date mai vechi: spre exemplu pe localhub.ro apar datele de contact ale Romtelecom şi ale mai multor magazine şi divizii ale operatorului care şi-a schimbat numele în Telekom la jumătatea lunii septembrie a anului trecut. Pe localhub.ro este listat şi un fost magazin al Zapp, operator de telefonie mobilă achiziţionat de Cosmote, care este parte a grupului Telekom.

Informaţii neactualizate apar şi în cazul altor companii, însă grupul Telekom speră că reprezentanţii firmelor vor ajunge să considere acest portal într-atât de relevant încât să-şi aloce timp pentru a-şi crea un cont şi a corecta informaţiile eronate.

“Reprezentanţii firmelor listate pe platformă pot revendica drepturile de administrare a paginii dedicate afacerii lor şi pot completa informaţii relevante pentru utilizatori. Fiecare afacere poate avea o descriere personalizată, care să informeze utilizatorii cu privire la produsele şi serviciile oferite, poate publica link-uri către propriul website, programul de lucru, precum şi datele de contact”, conform anunţului transmis de Telekom.

Reprezentanţii grupului susţin că acest proiect ar reprezenta o premieră la nivelul Deutsche Telekom, care controlează indirect, prin intermediul grecilor de la OTE, grupul Telekom România.

“Mai mult de 50% din firmele mici şi mijlocii din România nu au o prezenţă relevantă în online. (…) Lansarea de astăzi este doar primul pas al proiectului, urmând să dezvoltăm produsul pe parcursul acestui an şi să integrăm în această platformă mai multe soluţii din zona online. În acelaşi timp, este o premieră la nivelul Grupului Deutsche Telekom, un proiect inovator de tip One Stop Shop”, a spus Alina Cazacu, Senior Manager Non Core E-activities Telekom Romania.

Portalul reprezintă pentru grupul Telekom şi o platformă de promovare pentru serviciile proprii de design web şi promovare pe internet. “LocalHub.ro oferă firmelor, totodată, oportunitatea de a-şi consolida prezenţa online pentru afacerea lor, prin soluţii integrate, care includ crearea unui website şi campanii Google AdWords şi Facebook”, conform reprezentanţilor grupului.

Site-ul dispune, de asemenea, de o versiune optimizată pentru mobil.

Grupul Telekom România a avut anul trecut afaceri de puţin peste 1 miliard de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO