Business Hi-Tech

Telekom România Mobile reconfirmă că sunt gata să exploreze „orice“ opţiune strategică ar apărea privind operaţiunile din România şi spun că se concentrează pe stabilizarea companiei.

Babis Mazarakis, CEO al Telekom România Mobile: Derulăm un efort continuu de stabilizare şi creştere a bazei de clienţi cu abonamente.

Babis Mazarakis, CEO al Telekom România Mobile: Derulăm un efort continuu de stabilizare şi creştere a bazei de clienţi cu abonamente.

Autor: Adrian Seceleanu

10.08.2023, 11:00 251

Grecii reconfirmă că sunt gata să exploreze „orice“ opţiune strategică ar apărea privind operaţiunile din România şi spun că se concentrează pe stabilizarea companiei. Babis Mazarakis, CEO al Telekom România Mobile: Luptăm pentru clienţi în ciuda competiţiei feroce şi a promoţiilor masive ale competitorilor, care sunt „poate peste graniţele raţionalului“

Competiţia de pe piaţa de comunicaţii din România este una „feroce“, care de multe ori depăşeşte chiar „graniţele raţionalului“, astfel că sunt necesare eforturi suplimentare şi pentru a atrage şi pentru a păstra clienţii, au transmis şefii grupului elen OTE - proprietarii operatorului de telefonie mobilă Telekom România Mobile, analiştilor din bănci şi investitorilor, într-o discuţie pe marginea rezultatelor din al doilea trimestru.

„Cred că piaţa românească a fost întotdeauna foarte competitivă, uneori depăşind poate graniţa raţionalului“, a punctat Charalampos (Babis) Mazarakis, director financiar al grupului OTE şi CEO al Telekom România Mobile din mai 2023. Explicaţiile despre situaţia dificilă din România vin în contextul în care scăderile din Bucureşti cântăresc destul de greu asupra cifrelor totale ale grupului. În trimestrul 2, spre exemplu, scăderea profitului operaţional din România cu 65%, de la 13,7 mil. euro la 4,8 mil. euro, a determinat raportarea unei scăderi a profitului operaţional la nivel de grup cu 1,8%, la 326,8 mil. euro. Telekom România Mobile a raportat şi venituri de 69,3 mil. euro, mai mici cu 11,4% şi un număr de 4,06 mil. clienţi, mai mare cu 3%.

Scăderea abruptă a profitului operaţional din România, care a dus la raportarea unei marje de profit de 6,9% din venituri, faţă de 40,9% în Grecia, a fost astfel explicată pe larg de Mazarakis, unul dintre „greii“ grupului OTE, care şi-a asumat recent conducerea operaţiunilor din România, în plus faţă de responsabilităţile de director financiar al OTE.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO