Business Hi-Tech
Tugrul Tekbulut, preşedintele grupului turc Logo: Vom ataca piaţa globală cu brandul Charisma de la Totalsoft
Tugrul Tekbulut, cofondator al grupului Logo: Vom putea vinde soluţiile Charisma ca pâinea caldă dacă reuşim să le transformăm în produse disponibile „la raft”
Principala ambiţie a turcilor este să transforme produsele Totalsoft în unele care să poate fi achiziţionate „de pe raft” şi vândute prin parteneri, la nivel global, pentru a genera venituri şi un profit mai mare pe trei segmente cheie: servicii financiare, retail şi medical.
Grupul Logo din Turcia, care în urmă cu un an a achiziţionat pentru 31 mil. euro Totalsoft, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de soft din România, are în plan să se extindă la nivel global folosind şi produse dezvoltate de firma românească pe trei segmente cheie, considerate a avea un potenţial „uriaş”, a declarat Tugrul Tekbulut, cofondator al Logo, care este în prezent preşedinte al boardului şi director de tehnologie al grupului, în cadrul unei întâlniri cu media.
„Planul nostru este ca în cinci ani de zile să avem o platformă comună tehnologică şi o serie de branduri sub care vom ataca piaţa, printre care se numără şi Charisma de la Totalsoft. Vrem să fim o companie competitivă la nivel global. Vom promova brandul Charisma la nivel global, este un activ foarte important pentru noi”, a spus Tekbulut.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion