Un blogger a câştigat 333.000 de dolari din online într-o singură zi

4 ian 2013 Autor: Radu Racu

Un blogger din SUA a reuşit să strângă o treime de milion de dolari în mai puţin de 24 de ore după ce a anunţat că îşi va muta blogul pe un site nou accesibil doar pe bază de plată, scrie Mashable.

Andrew Sullivan, proprietarul şi autorul articolelor de pe The Daily Dish, un blog popular pe teme politice şi sociale, a anunţat miercuri că va muta pagina găzduită până în prezent de publicaţia online The Daily Beast pe o platformă independentă, care nu va găzdui publicitate şi care va putea fi accesată în mare măsură contra cost. Ce înseamnă acest lucru de fapt?

Cititorii care intră direct pe site-ul lui Sullivan vor avea acces gratuit la o parte din articole însă vor trebui să plătească pentru articolul integral unde este afişată menţiunea "Citeşte mai mult aici". O parte din articolele mai ample vor fi totuşi disponibile gratuit ulterior. Totodată, articolele restricţionate cu plată pot fi accesate gratuit dacă sunt recomandate printr-un link pe reţelele sociale de către un cititor care a avut acces anterior la conţinutul integral.

Sullivan a făcut anunţul miercuri, 2 ianuarie, iar în primele 24 de ore 12.000 de cititori au plătit cel puţin abonamentul anual de 19,99 dolari. Circa 2.000 de cititori au plătit cu 5 dolari mai mult, deşi nu li s-a cerut, iar aproximativ 1.000 de cititori au plătit voluntar 50 de dolari pentru abonamentul anual. "În medie, fiecare cititor a plătit cu 8 dolari mai mult decât i s-a cerut", a menţionat Sullivan, într-o postare pe blogul personal. Bloggerul are şapte angajaţi care lucrează la The Daily Dish, iar ţinta noii platforme este să atragă o finanţare de 900.000 de dolari în primul an de funcţionare.

Andrew Michael Sullivan, 49 de ani, este un scriitor britanic stabilit în Statele Unite, unde a devenit comentator pe teme politice , culturale şi sociale. Blogul său, The Daily Dish, fondat în anul 2.000, a fost găzduit de publicaţia online The Daily Beast, fondată de o fostă jurnalistă de la prestigioasa revistă Vanity Fair.

 
Cuvinte cheie:
blogger
, blog
, online
Vizualizari:
Printeaza
Momentan este un comentariu Comenteaza si tu
Comentarii (1):
Alberto Rodrigues - 05 ianuarie 2013, 10:53

Un mensaj de bine pentru ziaristi si Mass Media din Romania De peste 3 ani de zile Mass media din Romania pierd foarte multi bani si din causa aceasta salarii ziaristi sunt cum sunt si din causa urmator Fiecare firme sau oameni de afacere au facut 2-3 conturi de Facebook si find ca au 10 -12 mii de prieteni si cred ca de indata ce trimit un mensaj pe wall ajung la toti din cauza aceasta nu mai difuzeza reclama in mass media Avand in vedere ca din cauza aceasta atat mass media din Romania cat si economia pierde ,in calitate de specialisti in stinte digitale si care are rezultate de exceptie la nivel international sunt gata sa participa gratuit la o eventuala campanie de informare a mediul de afacere si lumea in general despre aceasta problema si multe alte care fac aceasta platforma sa fie inutila pentru o afacere si aceasta din cauza mai multe motive care nu se cunosc inca in Romania Ca de exemplu inca nu se stie ca Facebook foloseste in mod secret un algoritm prin intermediul care te…

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Închide