Business Hi-Tech

Universal Music si WPP infiinteaza o noua companie

27.09.2006, 19:05 12

Universal Music, cea mai mare casa de discuri din lume, si grupul britanic de publicitate WPP au incheiat un parteneriat pentru infiintarea unei companii care sa reuneasca cele doua domenii de activitate, numita BrandAmp, scrie presa internationala. BrandAmp urmeaza sa fie controlata in proportii egale de cele doua grupuri. Termenii financiari ai acordului nu au fost dezvaluiti. Universal Music, divizie a trustului media francez Vivendi, a cautat de-a lungul timpului noi surse de venit, iar WPP analizeaza permanent noi metode de promovare a brandurilor clientilor sai in randul consumatorilor mai tineri. Prin infiintarea BrandAmp, rolul intermediarului care negociaza acordurile intre companiile de publicitate si cele din domeniul muzical dispare, intrucat WPP va avea acces direct la catalogul muzical al firmei Universal Music. Companiile de publicitate au aplelat tot mai des la arhivele muzicale ale caselor de discuri, in cautarea fragmentelor muzicale ideale pentru spoturile publicitare, intrucat investitiile in compunerea unor piese originale s-au dovedit a fi nerentabile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO