Business Hi-Tech

UPC a avut venituri de 173 mil. lei în trimestrul III, în creştere cu 9%

Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria

Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria

Autor: Adrian Seceleanu

07.11.2016, 00:07 415

Veniturile UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de te­lefonie şi internet fix, au crescut cu 8,5%, la 172,8 mil. lei, în al treilea trimestru, pe fondul avansului înregistrat de numă­rul de clienţi ai companiei, arată rapoartele financiare publi­ca­te de gigantul american Liberty Global, proprietarul operatorului.

Compania de comunicaţii a încheiat al treilea trimestru cu un portofoliu de 901.700 de clienţi pentru principala sa linie de business, cablul TV, după ce a înregistrat o creş­te­re de 4% a numărului de con­trac­te în raport cu aceeaşi pe­rioa­dă a anului anterior.

Compania a revenit astfel peste pra­gul de 900.000 de clienţi pe ca­blu, pe care operatorul l-a atins ultima oară la finele lunii martie 2011.

„Evoluţia noastră este rapi­dă şi sem­ni­ficativă, ceea ce ne con­firmă că avem stra­te­gia co­rec­tă.  Investiţiile con­stan­te în inovaţia produselor noas­­tre şi extinderea ariei de acope­rire a serviciilor digitale ră­mân ele­men­tele princi­pa­le ale strategiei noas­tre“, a co­men­tat rezultatele Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.

Compania a continuat să înregistreze şi pe segmentul cheie al serviciilor de internet fix o creştere susţinută în T3: plus 11% sau 53.900 de contracte, până la 524.900 de abonamente.

Numărul total de clienţi al UPC a crescut cu 4% (52.600), la 1,259 milioane, iar numărul total de abonamente cu 9% (187.000), la 2,225 milioane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO