Veniturile UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telefonie şi internet fix, au crescut cu 8,5%, la 172,8 mil. lei, în al treilea trimestru, pe fondul avansului înregistrat de numărul de clienţi ai companiei, arată rapoartele financiare publicate de gigantul american Liberty Global, proprietarul operatorului.
Compania de comunicaţii a încheiat al treilea trimestru cu un portofoliu de 901.700 de clienţi pentru principala sa linie de business, cablul TV, după ce a înregistrat o creştere de 4% a numărului de contracte în raport cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
Compania a revenit astfel peste pragul de 900.000 de clienţi pe cablu, pe care operatorul l-a atins ultima oară la finele lunii martie 2011.
„Evoluţia noastră este rapidă şi semnificativă, ceea ce ne confirmă că avem strategia corectă. Investiţiile constante în inovaţia produselor noastre şi extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale rămân elementele principale ale strategiei noastre“, a comentat rezultatele Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.
Compania a continuat să înregistreze şi pe segmentul cheie al serviciilor de internet fix o creştere susţinută în T3: plus 11% sau 53.900 de contracte, până la 524.900 de abonamente.
Numărul total de clienţi al UPC a crescut cu 4% (52.600), la 1,259 milioane, iar numărul total de abonamente cu 9% (187.000), la 2,225 milioane.