Business Hi-Tech

UPC: Cautam un nou sef pe marketing si vanzari

14.09.2009, 18:56 34

UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, se afla "in plinproces de recrutare" pentru un nou sef pe marketing si vanzari, iaratributiile fostului manager Raluca Milin au fost preluate dedirectorul executiv Jack Mikaloff, au declarat pentru ZFreprezentantii companiei.

Noul manager va trebui sa-si asume obiective agresive de vanzaripe o piata extrem de dura, cu concurenti puternici precumRCS&RDS si Romtelecom.

Raluca Milin, 36 de ani, si-a incheiat saptamana trecutaactivitatea la UPC dupa aproape noua ani in cadrul companiei. Ea aprecizat ca a luat aceasta decizie pentru ca dorit sa fie propriulsau sef in cadrul companiei sale de consultanta.

"Am in total 15 ani de activitate in corporatii (Connex si UPC)si a venit momentul sa fiu pe cont propriu", a declarat RalucaMilin pentru ZF. Ea a adaugat ca va oferi servicii de consultantaprin compania proprie, Succes Consulting, in fuziuni si achizitii,branding, vanzari si continut.

UPC este numarul doi pe piata de cablu TV si unul dintre cei maimari jucatori pe serviciile de internet, telefonie fixa siteleviziune prin satelit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO