Business Hi-Tech
Vânzările de produse electro-IT au crescut afacerile DPAP cu 30% în T1 iar ţinta pentru tot anul 2017 este de 7 milioane de euro
Dan Popa, director general în cadrul DPAP.
În medie, valoarea unei comenzi se situează la 575 lei, cele mai vândute produse făcând parte din categoria produselor din hârtie.
Compania locală DPAP (Department of Procurement and Acquisition Platform), specializată în comercializarea de produse consumabile pentru firme, a înregistrat în primele trei luni ale anului venituri cu 30% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, ţinta de afaceri a companiei pentru 2017 fiind de 7 milioane de euro. Anul trecut, compania, care furnizează produse de birotică şi papetărie, produse de IT&C şi consumabile, rechizite şcolare, produse administrative şi de protocol, mobilier, precum şi produse HoReCa, a avut o cifră de afaceri netă de 5 milioane de euro.
„Creşterea de 30% s-a bazat pe adăugarea de noi categorii de produse, extrem de interesante şi importante pentru clienţii pe care DPAP îi are în vedere. Astfel, mă refer aici la laptopuri, telefoane mobile, pc-uri, reţelistică, produse promoţionale şi acestea sunt doar câteva”, a declarat Dan Popa, director general în cadrul DPAP. Compania, înfiinţată în urmă cu 19 ani, se adresează în principal IMM-urilor, portofoliul DPAP numărând în prezent aproape 40.000 de clienţi, dintre care circa 4.500 sunt activi lunar.
„De la începutul acestui an am adăugat în portofoliu încă 863 de clienţi noi. Dintre clienţii DPAP, amintesc: Sanador, Yves Rocher România, Wipro şi UiPath”, a punctat el.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion