Business Hi-Tech

Veniturile Fashion Days au urcat cu 17% în 2016, dar pierderile s-au dublat

Robert Berza, directorul general al grupului Fashion Days

Robert Berza, directorul general al grupului Fashion Days

Autor: Ioana Nita

26.04.2017, 00:06 1171

Fashion Days Shopping SRL, cel mai mare retailer de modă online de pe piaţa locală, cu operaţiuni şi pe pieţele vecine, în Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 14,2 milioane lei, aproape dublă faţă de 2015, când a raportat pierderi de 7,6 milioane lei, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Per total, afacerile companiei s-au ridicat la 228,2 milioane lei în 2016, conform sursei citate.

Comparând afacerile din 2016 cu cele din 2015, când compania încă era prezentă în 7 ţări, rezultă o rată de creştere a veniturilor de 3% faţă de anul anterior. Comparând încasările pentru aceleaşi ţări pentru cei doi ani, rata de creştere este de fapt mult mai mare, a explicat pentru ZF Robert Berza, directorul general al grupului Fashion Days.

„Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei ţări au crescut cu 17%, în 2016, comparativ cu anul anterior”, a declarat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO