Business Hi-Tech

Vitacom Cluj se îndreaptă spre 10 mil. euro din distribuţia de produse electronice

Vasile Vita, directorul general al Vitacom Electronics: Ponderea produselor sub mărcile proprii (Well şi Chrome - n. red.) generează între 45% şi 50% din afacerile companiei. Exportăm în peste zece ţări din regiune şi din Europa de Vest.

Vasile Vita, directorul general al Vitacom Electronics: Ponderea produselor sub mărcile proprii (Well şi Chrome - n. red.) generează între 45% şi 50% din afacerile companiei. Exportăm în peste zece ţări din regiune şi din Europa de Vest.

Autor: Ioana Nita

03.08.2015, 00:08 1118

Vitacom Electronics, importatorul şi distribuitorul de produse electronice din Cluj-Napoca, are în plan să îşi majoreze anual afacerile cu 10-15% în următorii trei ani, urmând astfel să atingă pragul de 45 milioane de lei (10 milioane de euro) la sfârşitul acestui an.

„Odată cu avansul în comerţul electronic, ţintim o creştere a cifrei de afaceri cu 10-15% anual şi în acelaşi timp să sporim eficienţa muncii în departamentele companiei. De asemenea, vrem sa ne întărim prezenţa pe piaţa B2B (business to business – n. red.)“, a declarat Vasile Andrei Vita, directorul general al Vitacom Electronics.

Anul trecut, compania a raportat o cifră de afaceri netă de circa 38,9 mil. lei (8,7 mil. euro), potrivit datelor de Ministerul de Finanţe. În prima jumătate a acestui an, afacerile Vitacom au stagnat însă din cauza aprecierii dolarului faţă de euro şi implicit faţă de leu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO