Business Hi-Tech

Vodafone creşte cu 70% pe internet mobil, dar a pierdut în T4 300.000 de clienţi

Vodafone a mai pierdut 300.000 de clienţi, dar creşte cu peste 70% pe internet mobil

Autor: Cristi Moga

09.02.2012, 10:32 1120

Vodafone România, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa locală, a mai pierdut în ultimul trimestru al anului 2011 peste 300.000 de clienţi, ajungând la finalul anului la o bază de 8.327.280 de clienţi, în timp ce numărul de clienţi de Internet pe mobil a crescut cu peste 70%.

Compania a prezentat datele financiare aferente trimestrului financiar cuprins în perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2011, iar venitul mediu pe utilizator a avut valoarea de 7,3 euro, în creştere cu 1,4% faţă de trimestrul anterior şi cu 9,3% faţă de anul anterior.

"Vodafone România avea 8.327.280 de clienţi la 31 decembrie 2011, în scădere cu 3,1% faţă de trimestrul anterior, ca rezultat al deconectărilor continue a utilizatorilor prepay inactivi din baza noastră de clienţi", au precizat reprezentanţii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO