Singurul jucător mare din telecom care nu are în portofoliu servicii de televiziune şi-a adăugat la lista activităţilor secundare şi difuzarea de programe radio şi TV - o etapă birocratică necesară pentru acest pas, care nu oferă însă indicii privind data lansării sau forma în care se va întâmpla acest lucru.
Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii de telefonie mobilă şi singura companie mare de pe piaţa locală de comunicaţii care nu are în portofoliu servicii de televiziune, a făcut luna trecută primii paşi concreţi către intrarea pe piaţa radio-TV, completându-şi lista de activităţi secundare de la Registrul Comerţului cu realizarea şi difuzarea acestui tip de programe, după ani de zile în care compania doar a analizat ce paşi să facă pe acest segment.
Decizia, luată în cadrul unei adunări generale extraordinare a acţionarilor din 11 aprilie şi care a apărut ieri în Monitorul Oficial, prevede, printre altele, extinderea activităţilor secundare cu „producţia cinematografică, video şi de programe de televiziune; distribuţia filmelor cinematografice, video şi a programelor de televiziune; realizarea înregistrărilor audio şi editarea muzicală; difuzarea programelor radio şi de televiziune; agenţii de publicitate”, conform documentului citat.