Vodafone oferă acces gratuit la net tuturor clienţilor la metrou până la finele lunii martie şi la nivel naţional pe 13 şi 14 februarie

8 feb 2016 Autor: Adrian Seceleanu

Andrea Rossini, directorul comercial pe segmentul consumer al Vodafone

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, le va oferi acces gratuit la internet tuturor clienţilor, la nivel naţional, în perioada 13 & 14 februarie şi tuturor utilizatorilor săi din Bucureşti care călătoresc cu metroul în perioada 8 februarie - 31 martie, ca parte a unei strategii prin care operatorul speră să atragă noi clienţi pentru serviciile de net mobil şi să-i determine pe cei existenţi să-şi creeze obiceiul de a consuma şi mai multe date.

Vodafone evidenţiază astfel o serie de certificări obţinute recent de la compania germană P3, care arată că reţeaua operatorului este una dintre cele mai bune din Uniunea Europeană din punct de vedere al calităţii serviciilor de voce şi date furnizate, de asemenea ca parte a unei strategii prin care operatorul speră să atragă utilizatori din alte reţele. Vodafone, care a mai oferit în trecut în mod promoţional acces gratuit la net clienţilor săi, se foloseşte de acest tip de evenimente pentru demonstra “rezistenţa” şi performanţele reţelei chiar şi în condiţiile unui trafic crescut. Compania se aşteaptă ca traficul de date să fie mai mare cu 35 / 36% în week-endul din 13&14 februarie.

Testele realizate de P3 la finele anului trecut arată că reţeaua mobilă de voce şi date a Vodafone România a obţinut 899 de puncte din cele 1.000 posibile, acesta fiind, conform Vodafone, cel mai bun scor înregistrat la nivelul UE dintre testele realizate de firma germană cu alte reţele. Spre exemplu, reţeaua Orange Moldova, care s-a clasat pe primul loc pe piaţa din Republica Moldova obţinând certificarea “Best in test” la fel ca Vodafone în România, a obţinut un scor de 822 de puncte.

Plecând de la această certificare a reţelei (“Best in test” de pe piaţa din România), Vodafone a lansat o altă campanie, prin care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a reclama eventuale probleme în funcţionarea serviciilor de voce şi date, feed-back-ul fiind “recompensat” printr-o zi (24 de ore) de acces gratuit la internet. Într-o lună de zile un utilizator poate primi o singură dată acces gratuit la net, indiferent de câte ori oferă feed-back companiei. Echipele tehnice ale Vodafone vor investiga fiecare feed-back furnizat de clienţi. Clienţii care au echipamente mobile cu platformele software Apple sau Google pot furniza acest feedback prin intermediul aplicaţiei MyVodafone a companiei, astfel că operatorul speră că această campanie va determina şi un salt în utilizarea aplicaţiei. “Bonusul va fi activat in până la 48 de ore de la completarea formularului din aplicaţie şi va putea fi utilizat timp de 24 de ore.”

În mod abil, Vodafone a ales să desfăşoare campania sub sloganul “Vodafone garantează 100% gradul de satisfacţie a utilizatorilor, abonaţi, clienţi ai cartelei sau ai serviciilor de business”, aducând astfel aminte de serviciile furnizate companiilor mari, care au acces la un nivel garantat al serviciilor (spre exemplu o viteză minimă a serviciilor de date, sau un timp maxim de intervenţie în cazul unei defecţiuni), stabilit prin intermediul unui document denumit “Service Level Agreement” (SLA). În acest caz însă utilizarea termenului “garantat” se referă doar la faptul că operatorul îşi încurajează clienţii să ofere feedback în legătură cu performanţele reţelei şi le oferă o zi de net gratuit o dată la 30 de zile în cazul în care o fac şi nu la faptul că operatorul garantează, spre exemplu, o viteză minimă pentru serviciul de date.

Folsind termenul “garantat” în contextul menţionat Vodafone susţine însă că este “prima” reţea care “garantează satsifacţia clienţilor”. „Dorim să evidenţiem cea mai recentă realizare a reţelei noastre - certificarea Best in Test pentru date şi voce - şi să demonstrăm supremaţia reţelei noastre, devenind primii care garantăm satisfacţia clienţilor noştri, indiferent de tipul serviciilor utilizate, în concordanţă cu noua noastră campanie: 100% mulţumit sau recompensat. Mai mult decât atât, pentru a îmbunătăţi şi mai mult nivelul satisfacţiei clienţilor, suntem receptivi pentru orice utilizator şi îl recompensăm printr-o zi întreagă de trafic gratuit de date, pentru a îl folosi în reţeaua noastră, care a înregistrat cele mai bune performanţe”, a declarat Andrea Rossini, directorul comercial pe segmentul consumer al operatorului.

Când oferă net gratuit Vodafone

În intervalul 8 februarie - 31 martie, clienţii Vodafone vor avea acces la trafic gratuit de date, la reţeaua de metrou din Bucureşti. Traficul de date înregistrat la Metroul din Bucureşti va fi gratuit pentru toţi utilizatorii Vodafone - abonaţi, clienţi ai cartelei sau ai serviciilor de business - până la 31 martie 2016.
Compania va oferi acces gratuit şi la piese muzicale, filme, cărţi şi ştiri de business prin intermediul partenerilor de la Zonga, HBO, Humanitas şi Ziarul financiar. Pentru a facilita accesul la conţinut, utilizatorii îl pot accesa scanând un cod QR.

Vodafone va oferi acces gratuit la net şi în weekend-ul 13-14 februarie. “Această experienţă gratuită de date, fără costuri suplimentare şi limitări de viteză, este valabilă pentru toţi utilizatorii serviciilor Vodafone – prepaid, clienţi ai Cartelei sau ai serviciilor de business. Utilizatorii care nu folosesc serviciile Vodafone România vor putea, de asemenea, să se bucure de experienţa Internetului nelimitat gratuit, solicitând o cartelă SIM în orice magazin Vodafone sau în reţeaua de magazine partenere Vodafone, începând din 8 februarie.”

Vodafone a mai oferit în trecut acces gratuit la internet la metrou, la fel ca şi rivalii de la Orange.

 
Cuvinte cheie:
vodafone
, clienti
, gratuit
, acces
, metrou
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide