Vodafone România lansează o campanie de repoziţionare de brand

6 oct 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat o campanie pentru a comunica noua poziţionare de brand ca parte a unui proiect derulat de grupul britanic la nivel global.

Strategia de brand şi identitatea vizuală la nivel mondial sunt construite în jurul sloganului „Hai să ne bucurăm împreună de viitor. Ready?“.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.10.2017

 
Cuvinte cheie:
brand
, vodafone
, campanie
, lansare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide