Business Hi-Tech

Volksbank România a implementat o soluţie Xerox pentru administrare a câteva milioane de pagini de documente

Autor: Adrian Seceleanu

07.09.2011, 00:03 780

Volksbank, a şasea bancă locală după activele deţinute, a implementat o soluţie a companiei americane Xerox pentru gestionarea digitală a câteva milioane de documente. Soluţia a fost implementată de subsidiara locală a companiei Iron Mountain.

"Ca parte a proiectului, sortarea, inventarierea şi transferul arhivei istorice a băncii în variantă digitală, toate realizate de Iron Mountain, au avut un termen de mai puţin de şase luni - şi condiţii stricte în ceea ce priveşte menţinerea acurateţii datelor (99,8% acurateţe pentru informaţia procesată)", au precizat reprezentanţii Xerox.

Iron Mountain, un furnizor de servicii de administrare, arhivare, stocare sau distrugere a documentelor fondat în SUA în 1951, a avut în România anul trecut afaceri de 6,8 mil. euro, un profit net de 0,78 mil. euro şi un număr mediu de 140 de angajaţi, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

"În cooperare cu partenerul nostru Iron Mountain, Xerox România a realizat o evaluare a proceselor de business în lucrul cu documentele, iar soluţia dezvoltată a ţinut cont de nevoile specifice ale băncii," a explicat Simona Ţăndărică, Strategic Account Manager Xerox România şi Republica Moldova.

Xerox DocuShare este o aplicaţie de tip web de scanare şi administrare a documentelor, care le permite companiilor să implementeze o soluţie de management al conţinutului pentru un mai bun control al documentelor.

Odată cu implementarea soluţiei Xerox, Volksbank administrează digital aproximativ 8,5 milioane de pagini de documente, conform datelor furnizate de Xerox.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO