Business Internaţional

Ce încălţăminte e în trend în rândul tinerilor: Veniturile Vans au crescut cu 35% în ultimul trimestru

Ce încălţăminte e în trend în rândul tinerilor:...

Autor: Alex Ciutacu

24.07.2018, 13:06 284

Vans continuă să perpetueze cultura de skateboarding în industria de fashion, iar acest lucru se reflectă în vânzările companiei, care au crescut cu 35% în al doilea trimestru, potrivit anunţului făcut de compania-mamă, VF Corp, citat de CNN.

Vânzările Vans au crescut la retaileri precum Nordstrom, Dick s Sporting Goods şi Amazon. În acelaşi timp, şi vânzările direct la consumator în magazinele fizice şi prin canalele digitale proprii ale Vans au crescut.

Trimestrul puternic a alimentat predicţia străzii pentru creşterea înregistrată la nivelul vânzărilor până la sfârşitul anului, crescând-o la 15%. Anul trecut, vânzările Vans au crescut cu 19%.

VF Corp deţine mai multe branduri populare, printre care North Face, Timberland, Wrangler şi blugii Lee, însă Vans este „premiul special” din punct de vedere al activelor.

Brandul Vans a profitat de două trenduri care modelează segmentul atletic de modă, şi-anume stilul athleisure (n.red: casual proiectat atât pentru sport cât şi pentru ţinutele cotidiene) şi dorinţa oamenilor de a purta lucruri în stil retro.

„Oamenii poartă articole sportive în toate tipurile de ocazii – muncă, joacă şi şcoală – fără intenţia de a le folosi în scopuri sportive”, spune Matt Powell, analist în cadrul industriei de articole sportive pentru firma de cercetare de piaţă NDP Group. „Cu cât e mai casual cu atât e mai căutat”.

Deşi brandul este mult mai mic decât Nike şi Adidas, Vans vrea să devină „un furnizor activ de încălţăminte”, spune Steven Rendle, CEO-ul companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO