Business Internaţional

Cine se află în spatele gigantului american Victoria’s Secret

Cine se află în spatele gigantului american...

Autor: Oana Stupinean

14.12.2014, 11:23 26321

Victoria's Secret, cel mai profitabil brand al retailului american Limited Brands, este deţinut de discretul om de afaceri american Leslie Wexner, scrie Financial Times.

Leslie Wexner deţine brandurile Victoria’s Secret, La Senza şi PINK, însemnând 41% din piaţa americană de lenjerie intimă, evaluată la 13,2 miliarde de dolari.

Americanul are o avere  de 6 miliarde de dolari care l-a propulsat pe locul 40 în top Forbes 400.

Victoria's Secret, cel mai profitabil brand din portofoliul L. Brands, cu vânzări anuale de 6,6 miliarde de dolari şi profit brut de peste 1 miliard de dolari, a fost înfiinţată în San Francisco, California în 1977 de către Roy Raymond. După 5 ani de operaţiuni, Roy Raymond a vândut compania grupului The Limited.

Gigantul Limited Brands deţine aproximativ 3.000 de magazine cu vânzări de peste 11 miliarde de dolari pe an, fiind pe locul 258 în topul Fortune 500 realizat de Forbes.

În cei 19 ani de când compania a fost înfiinţată, show-ul Victoria’s Secret a devenit unul dintre cele mai discutate evenimente din calendarul vânzărilor de fashion din SUA.

”Show-ul Victoria’s Secret ajunge la 500 de milioane de oameni din 192 de ţări şi este cel mai urmărit  eveniment de modă din întreaga lume”, spune Ed Razek, şeful diviziei de marketing al L. Brands, ”tatăl” companiei Victoria’s Secret.

Cel mai scump articol Victoria’s Secret, The Fantasy Bra a fost purtat de cunoscutul model Gisele Bündchen în anul 2000 şi a costat 15 milioane de dolari.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO