Business Internaţional

Cum s-a îmbogăţit un tânăr cu o afacere foarte simplă. Pentru a o pune în practică nu ai nevoie de o pregătire specială

Autor: Business Magazin

25.12.2017, 15:45 2196

Yusuke Mitsumoto, un antreprenor în vârstă de 36 de ani, a lansat o aplicaţie în iunie 2017 pentru a testa o idee. A funcţionat mai bine decât s-ar fi aşteptat. După 16 ore, s-a văzut nevoit că va trebui să plătească 360 milioane de yeni (3,2 milioane de dolari). Ideea lui era următoarea: cum ar fi dacă aş plăti pe net oamenii care au bunuri vechi, dar care încă sunt bune? Fără nicio verificare şi garanţie că vânzătorul va şi trimite produsul, scrie Bloomberg.

Mai puţin de 1 din 10 vânzători nu şi-a trimis produsul deşi au primit banii de la Mitsumoto. A lansat serviciul numit Cash în luna august ca o metodă de a obţine inventar pentru o piaţă second hand online. Azi, achiziţiile zilnice sunt blocate la 10 milioane de yeni şi sunt limitate la smartphone-uri, genţi de lux, ceasuri, haine şi alte câteva obiecte specifice. Clienţii fac o poză la un produs apoi primesc o ofertă non-negociabilă. Preţurile sunt setate automat în funcţie de produsele asemănătoare care sunt vândute online. Apoi Cash vinde bunurile din nou pentru a face bani.

 

Vânzările second hand sunt un business foarte important în Japonia, piaţa fiind estimată la 1.6 trilioane de yeni. Yahoo Japan operează cel mai mare site de licitaţii din ţară, iar Mercari Inc. a devenit primul startup, ce oferă o aplicaţie prin care clienţii pot vinde lucruri altora, din Japonia evaluat la peste 1 miliard de dolari.

Citiţi continuarea aici

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO