Business Internaţional

Demisie la WPP in urma unor declaratii misogine

24.10.2005, 18:31 19

Unul dintre cei mai cunoscuti executivi din lumea advertisingului, Neil French, a demisionat in cursul zilei de ieri din pozitia de director de creatie al grupului WPP, in urma remarcelor facute pe seama femeilor din domeniul creatiei publicitare, informeaza The New York Times.

Comentariile lui Neil French din cadrul unui eveniment de specialitate subliniaza lipsa femeilor din cele mai inalte pozitii din segmentul creativ al industriei publicitatii.

Directorul de creatie a spus audientei pe 6 octombrie ca "femeile nu se regasec in pozitiile de top pentru ca nu merita acest lucru", amintind ca functiile casnice nu le permit acestora sa avanseze in pozitii inalte.

Aceste comentarii au infuriat o mare parte a audientei, determinand-o pe Nancy Vonk, director de creatie la Ogilvy Toronto, o diviziune a grupului WPP, sa scrie un editorial ironic impotriva acestor declaratii.

Neil French este recunocut in lumea publicitatii ca fiind unul dintre cei mai buni copywriteri.

Cele mai importante campanii de creatii pentru care a lucrat sunt Chivas Regal, Air Asia si Campbell Soup.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO