ZF 24

Dezastrul din industria financiara darama un segment aparent imun in fata crizei: publicitatea online

02.11.2008, 18:37 18

Pana recent, banii proveniti din publicitatea prin Internet reprezentau mai degraba o provocare. Cu o crestere de 30% a incasarilor din publicitatea, toti antreprenorii – de la companiile Web 2.0 pana la gigantii din media traditionala - au incercat sa obtina cat mai multe venituri din acest segment.
Unii analisti credeau ca publicitatea online ar putea fi chiar imuna la efectele crizei globale de credite, intrucat banii au fost investiti in domeniul Internetului si nu in ziare, televiziune si radio. Insa acum este cert ca publicitatea pe Internet este afectata puternic de scaderea activitatii economice.
Cititi care sunt simptomele caderii publicitatii online in ZIARUL FIANNCIAR de maine.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO