Business Internaţional

Faurecia a vandut componente auto de 2,6 mld. euro in trimestrul trei

25.10.2007, 17:22 14

Faurecia, cea mai mare companie europeana de componente pentru autoturisme, a anuntat o crestere a vanzarilor pentru cel de-al treilea trimestru de 8,7%, in mare parte datorita comenzilor venite de pe piata americana, scrie Bloomberg. Veniturile companiei au crescut de la 2,59 miliarde de euro, valoare inregistrata anul trecut, la peste 2,82 miliarde de euro. Vanzarile pe piata nord-americana au crescut cu 61%, acestea atingand valoarea de 466 de milioane de euro. Actiunile companiei au inregistrat ieri o crestere de 3 eurocenti sau 0,1%, atingand nivelul de 57,10 euro/actiune. Pe piata europeana, care in continuare reprezinta peste 73% din activitatea Faurecia, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 1,3%, acestea atingand valoarea de 2,04 miliarde de euro. Veniturile din Asia au inregistrat o crestere de 26%, atingand valoarea de 183 de milioane de euro. Pe piata sud-americana compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 28%, atingand suma de 78,8 milioane de euro. In Romania, grupul francez detine compania Faurecia Seating Talmaciu si a preluat, in luna ianuarie, 50% din compania Euro Auto Plastic Systems (Euro APS) din Mioveni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO