Business Internaţional

Nestle a avut vanzari de 16 mld. euro in trimestrul trei

19.10.2007, 17:40 11

Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare din lume, a anuntat o crestere a veniturilor pentru cel de-al treilea trimestru de 10%, ca urmare a majorarii preturilor pentru doua dintre produsele Nestle: inghetata Dreyer si mancarea pentru animale Purina, scrie Bloomberg. Vanzarile au crescut de la 21,4 miliarde de dolari anul trecut la 23 de miliarde de dolari (16 miliarde de euro), comparativ cu estimarile initiale de doar 22 de miliarde. Compania a anuntat o majorare a preturilor pentru produsele lactate de 9%, pe motiv ca grupul va cheltui cu 30% mai mult pentru achizitia laptelui. Anul trecut, Nestle a facut achizitii in valoare de peste 8 miliarde de dolari, achizitionand in special branduri de mancare pentru bebelusi. Conducerea Nestle crede ca achizitia brandului Gerber de la Novartis va creste vanzarile companiei pentru anul viitor cu peste 1,95 miliarde de dolari. Cu toate acestea, actiunile Nestle au inregistrat o scadere de 1,4%, atingand nivelul de 434 dolari/actiune. Anul acesta, cresterea bursiera a companiei a fost de aproximativ 18%, valoarea de piata ridicandu-se la peste 173 de miliarde de dolari (121 de miliarde de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO