Business Internaţional

Softlead – marketplace pentru alegerea softului potrivit: În 2023 valoarea totală a proiectelor ofertate prin platformă a fost de peste 14,3 milioane euro, dublu faţă de 2022

Alexandra Roată, cofondatoare a Softlead: 2023 a adus o dinamică mai mare în rândul cerinţelor de digitalizare generate prin platforma Softlead. Am urmărit, astfel, proiecte complexe de transformare digitală pentru companii mari şi foarte mari, am văzut o creştere a numărului de IMM-uri din diverse industrii care au arătat deschidere pentru achiziţii software, dar, cel mai important, am văzut o mai mare diversitate a tipurilor de soluţii IT de care companiile au tot mai mare nevoie.

Alexandra Roată, cofondatoare a Softlead: 2023 a adus o dinamică mai mare în rândul cerinţelor de digitalizare generate prin platforma Softlead. Am urmărit, astfel, proiecte complexe de transformare digitală pentru companii mari şi foarte mari, am văzut o creştere a numărului de IMM-uri din diverse industrii care au arătat deschidere pentru achiziţii software, dar, cel mai important, am văzut o mai mare diversitate a tipurilor de soluţii IT de care companiile au tot mai mare nevoie.

Autor: Ioana Nita

19.01.2024, 12:00 216

♦ Valoarea celui mai mare proiect de digitalizare generat prin platforma Softlead în 2023 a fost de 230.000 de euro ♦ Acesta a presupus achiziţia unei aplicaţii de gestiune a documentelor de către o companie din sectorul energetic.

Anul trecut, prin intermediul Softlead – platformă de tip market­place care ajută companiile să îşi găsească soluţiile software potrivite lor –, au fost ofertate proiecte în valoare totală de peste 14,3 milioane de euro, dublu faţă de 2022, aplicaţiile de tip enterprise, cum ar fi soluţiile CRM (customer relationship management), ERP (enterprise resource planning) sau managementul documentelor, fiind în topul prio­rităţilor firmelor în contextul digitalizării. Totodată, numărul cererilor de oferte întregis­trate pe platforma Softlead pentru achiziţii software a crescut în 2023 cu 24% comparativ cu anul anterior. 

„2023 a adus o dinamică mai mare în rândul cerinţelor de digitalizare generate prin platforma Softlead. Am urmărit, astfel, proiecte complexe de transformare digitală pentru companii mari şi foarte mari, am văzut o creştere a numărului de IMM-uri din diverse industrii care au arătat deschidere pentru achiziţii software, dar, cel mai important, am văzut o mai mare diversitate a tipurilor de soluţii IT de care companiile au tot mai mare nevoie. Există şi un set de constante ale activităţii din platformă, cum ar fi faptul că în peste 80% dintre situaţii, responsabilii pentru procesul de digitalizare sunt persoanele din top şi middle management“, a declarat Alexandra Roată, cofondatoare a Softlead.

În total, peste 2.000 de companii au solicitat în 2023 o ofertă de servicii de digitalizare prin Softlead, în timp ce alte câteva sute au folosit platforma pentru a-şi afla ADN-ul digital, definit ca un raport complex ce indică nivelul actual al digitalizării, tipuri de soluţii software potrivite, furnizori, bugete şi paşi esenţiali în procesul de achiziţii IT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO