Business Internaţional

Toyota a avut vanzari de 39 mld. euro

08.11.2007, 19:59 11

Toyota Motor, cel de-al doilea mare producator mondial de automobile, a raportat in cel de-al doilea trimestru fiscal un profit net de 450,9 mld. yeni (2,7 mld. euro), in crestere cu 11% fata de cei 405,7 mld. yeni (2,43 mld. euro) cat a inregistrat in perioada similara a anului trecut, scrie Bloomberg.
Vanzarile au crescut pana la 6.490 mld. yeni (39 mld. euro) fata de 5.830 mld. yeni (35 mld. euro) in aceeasi perioada din 2006. Fabricile companiei din Thailanda, Indonezia, Argentina si Africa de Sud si-au marit productia pentru modelele pick-up, minivan si utilitare sport. In cele patru tari, Toyota produce platforme pentru autovehicule vandute in peste 140 de tari din intreaga lume. Ca urmare a rezultatelor pozitive, compania si-a modificat tinta veniturilor pentru intreg anul 2007.
Pana la sfarsitul anului fiscal, adica in martie 2008, compania spera sa obtina un profit 1.700 mld. yeni (10,2 mld. euro), in crestere fata de 1.650 mld. yeni (9,9 mld. euro) cat s-a inregistrat in anul precedent.
Este foarte probabil ca volumul total al vanzarilor Toyota sa ajunga pana la 25.500 de mld. yeni (153 mld. euro), iar profitul operational pana la 2.300 mld. yeni (13,8 mld. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO