Aproape 40.000 de români au vizitat emiratul Dubai în primele zece luni din acest an, cifrele fiind în creştere faţă de perioada similară din 2015, spune Dana Nabeel Abdulla Kamber, strategic alliances manager în cadrul Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing.
Ea a fost prezentă la Bucureşti cu ocazia deschiderii unui birou de turism al emiratului în Capitală. Bucureştiul a devenit astfel a treia capitală din regiune după Praga şi Varşovia, unde a fost deschis un astfel de birou. Următoarea capitală pe listă este Budapesta.
„Am analizat regiunea Europei Centrale şi de Est şi am observat că există potenţial de creştere, aşa că am decis să deschidem birouri locale pe cele patru pieţe. Această măsură este parte a unui plan global de a ajunge la 20 de milioane de vizitatori până în 2020.“ Anul trecut emiratul a fost vizitat de 14,2 milioane de oameni, dintre care din România au venit 46.700 de turişti. „Ne-am setat ca obiectiv ca anul viitor să avem o creştere cu 20% a numărului de turişti din România. Vrem să schimbăm imaginea Dubaiului ca destinaţie de lux şi vrem să atragem turişti de pe toate segmentele de piaţă, respectiv familii, tineri, cupluri.“ O altă direcţie este de a-i convinge pe cei care vin în Dubai pentru business să rămână şi în vacanţă.