Business Travel

Eximtur a câştigat 70 de clienţi companii, iar 63% din venituri vin din segmentul de business travel

Lucia Morariu, directorul general şi unul dintre acţionarii Eximtur: În structura vânzărilor, călătoriile externe au crescut cu 6%, iar cele pe destinaţii interne cu 4%, pe fondul unui an profund marcat electoral, care  a redus interesul românilor pentru vacanţe.

Lucia Morariu, directorul general şi unul dintre acţionarii Eximtur: În structura vânzărilor, călătoriile externe au crescut cu 6%, iar cele pe destinaţii interne cu 4%, pe fondul unui an profund marcat electoral, care a redus interesul românilor pentru vacanţe.

Autor: Mirabela Tiron

17.02.2015, 00:05 125
Eximtur din Cluj-Napoca, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, controlată de antreprenori locali, a câştigat anul trecut 70 de clienţi noi, companii private, dar şi instituţii publice, divizia de business travel contribuind cu 63% în vânzările totale de 40 de milioane de euro ale agenţiei.
 
Compania a organizat peste 100 de evenimente, traininguri, team-buildinguri, dar şi petreceri pentru firme din domeniul IT&C, industria de componente auto, tutun, retail şi  FMCG. Mai mult, agenţia a fur­nizat servicii de business travel pentru clienţii parti­ci­panţi la conferinţe, congrese şi simpozioane medicale. Eximtur a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 40 de mi­lioane de euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior.
 
„Centrele de business travel ale Eximtur din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Sibiu au înre­gistrat creşteri importante ale vânzărilor, cu 18%, 17%, 23% şi respectiv 5%, pentru un număr de peste 100.000 de persoane care au călătorit pe destinaţii externe şi interne cu scop de afaceri.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO