Companii

Adina Crăciunescu, grupul Diana din Vâlcea: În 2020 ne-am propus ca până la final de 2025 să dublăm cifra de afaceri. Inflaţia ne-a ajutat, în special pe retail, dar costurile din spate sunt galopante

Adina Crăciunescu, managing partner, Diana: Părinţii noştri au construit businessul cărămidă cu cărămidă, eu la 24 de ani m-am trezit în faţa unui zid foarte înalt, eram copil şi a trebuit să desfac zidul cărămidă şi cu cărămidă şi să nu mă mai bazez pe fler, mie îmi place să mă bazez pe cifre şi pe date. Şi asta aduce în plus noua generaţie: tehnici de management actuale.

Adina Crăciunescu, managing partner, Diana: Părinţii noştri au construit businessul cărămidă cu cărămidă, eu la 24 de ani m-am trezit în faţa unui zid foarte înalt, eram copil şi a trebuit să desfac zidul cărămidă şi cu cărămidă şi să nu mă mai bazez pe fler, mie îmi place să mă bazez pe cifre şi pe date. Şi asta aduce în plus noua generaţie: tehnici de management actuale.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

17.11.2023, 00:05 6937

Diana, grup antreprenorial ro­mâ­nesc din judeţul Vâlcea, cu acti­vi­tate integrată, a ajuns la 75 de maga­zine, inclusiv sub brandul Pescăria Magic, producător de peşte pe care l-a preluat integral anul trecut.

„Această preluare a stat la baza dorinţei de dezvoltare şi de integrare a businessului, avem o fermă de bo­vine, abator şi fabrică de procesare. Acum 2-3 ani am terminat cel mai mare pro­iect de retehnologizare şi extinde­re a producţiei, proiect care s-a ridi­cat la 10 mil. euro. Acum 10 ani eram la jumătate ca număr de magazine şi ca cifre de afaceri şi cred că se vede entuziasmul şi tinereţea şi cheful de muncă al noii generaţii“, a spus Adina Crăciunescu, managing partner al grupului Diana, care anul trecut a ajuns la o cifră de afaceri totală de 715 milioane de lei repar­tizată aproape în mod egal între retail şi producţie. Ea a fost prezentă la conferinţa ZF & BRD Tu eşti viitorul în business, organi­zată la Râmnicu Vâlcea.

Compania a fost înfiinţată în 1991, când a fost deschis şi primul ma­gazin în Râmnicu Vâlcea, pentru ca în 1996 să se inaugureze şi prima fa­brică de procesare de carne. Iar patru ani mai târziu, familia Cră­ciu­nescu a preluat şi unitatea Industria Cărnii din Vâlcea, în care ulterior a investit în dezvoltare. De atunci, lan­ţul de magazine, dar şi partea de pro­ducţie, se află într-o continuă dezvol­tare, iar lanţul Diana a deschis maga­zine în şase judeţe. În retail, Diana este unul dintre cele mai puternice reţele independente, iar în sectorul cărnii afacerea familiei Crăciunescu s-a extins puternic. Adina Crăciu­nescu spune că ea şi familia sa nu iau în calcul să vândă afacerea, deşi au primit oferte de vânzare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO