Companii

Afacerile Mega Image îşi continuă galopul: plus 12% în primele trei luni din 2018

Retailerul olandezo-belgian Mega Image a ajuns în România la circa 600 de magazine, lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate a ajuns să controleze un sfert din magazinele moderne din România.

Retailerul olandezo-belgian Mega Image a ajuns în România la circa 600 de magazine, lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate a ajuns să controleze un sfert din magazinele moderne din România.

Autor: Cristina Roşca

10.05.2018, 00:05 786

♦ Evoluţia bună a vânzărilor şi un bun control al costurilor au făcut să crească şi marja de profit a Mega Image în România.

Cifra de afaceri a lanţului de supermarketuri şi magazine de proximitate Mega Image a crescut like for like (fără a se ţine cont de expansiune) cu 11,9% în primul trimestru din acest an comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017, potrivit raportului financiar al grupului Ahold Delhaize, proprietarul retailerului local.

Grupul olandezo-belgian nu oferă date defalcate privind cifra de afaceri netă pentru fiecare piaţă în parte, ci doar regional pe regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est, din care fac parte România, Grecia, Serbia şi Cehia.

Împreună, pe cele patru pieţe, afacerile nete s-au ridicat la 1,44 mld. euro, cu 4,7% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului anterior. Avansul este anunţat luând în calcul expansiunea, ceea ce înseamnă că evoluţia businessului local a fost mult mai bună. De altfel, în raportul Ahold Delhaize este publicată doar valoarea pentru România, despre Cehia şi Serbia se menţionează că a existat o creştere de 5-9% (strong single digit), pe când în cazul Greciei evoluţia este negativă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO