Companii

Ambiţia Metro pentru comerţul tradiţional: 500 de noi magazine LaDoiPaşi până la final de 2024. Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi a atins pragul de 2.000 de unităţi în România

Ambiţia Metro pentru comerţul tradiţional: 500 de noi...

Autor: Cristina Roşca

04.04.2023, 00:07 2158

Grupul Metro România ţinteşte ca până la final de 2024 reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi să ajungă la 2.500 de unităţi, cu 500 mai multe decât în prezent.

„Franciza LaDoiPaşi este iniţiativa Metro, care susţine comerţul tradiţional din România. (...) Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 de magazine la sfârşitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităţilor locale“, afirmă Irinel Popescu, director de franciză în cadrul Metro România.

Reţeaua LaDoiPaşi, franciză dezvoltată de Metro România, a ajuns la 2.000 de magazine pe plan local după ce au fost inaugurate circa 100 de unităţi în acest an. Franciza a fost lansată  acum mai bine de un deceniu, însă expansiunea accelerată a avut loc în ultimii ani. Spre exemplu, în 2022 au fost aproximativ 360 de inaugurări.

Metro nu deţine magazinele LaDoiPaşi, francizaţii sunt proprietari.

Totuşi, Metro vine cu o serie de iniţiative de marketing şi cu programe de creştere a vânzărilor menite să ajute comerţul tradiţional să reziste. Indirect, şi businessul Metro creşte ca urmare a dezvoltării ei, aceste magazine independente fiind clienţii grupului german activ pe segmentul angro (cash&carry(.

Astăzi, în România, mai sunt circa 38.000 de mici magazine tradiţionale, conform companiei de cercetare de piaţă Market Vector. Numărul este de trei-patru ori mai mic ca acum circa 25 de ani, când Metro a intrat în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO