Antibiotice IaŞi, unul dintre cei mai mari producători locali demedicamente, controlat de Ministerul Sănătăţii, şi-a propus ca înintervalul 2010-2012 să lanseze aproximativ 80 de produse. IoanNani, directorul general al companiei, susţine că aceste lansări arputea dubla afacerile companiei în următorii doi-trei ani. Înintervalul 2007-2009 afacerile companiei au scăzut cu 4,3%, înperioada în care piaţa farmaceutică a avut o creştere anuală de10-15%.
Antibiotice a anunţat cel mai agresiv plan de lansări încondiţiile în care restul producătorilor locali şi-au propus săaducă pe piaţă 10-20 de medicamente anual. Lansările producătorilorlocali sunt importante pentru că preţurile sunt reduse comparativcu cele de import, iar autorităţile încearcă să stimuleze consumulde medicamente ieftine.
"Există intenţia companiei de a lucra în următorii doi aniaceste 80 de dosare, dar va fi o prioritizare în funcţie decapacitatea de promovare pe care firma o are, dar şi de capacitateaAgenţiei Naţionale a Medicamentului (ANM) , care autorizeazăpunerea pe piaţă.
În măsura în care vom lansa toate aceste produse, afacerile arputea ajunge la 120 mil. euro în următorii doi-trei ani", a spusIoan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels