♦ Compania are fermă proprie cu 2.900 de vaci, din care peste 1.000 sunt vaci de muls.
Adrian Cocan, directorul general al Agroserv Măriuţa (MILK), care are în portofoliu brandul Lăptăria cu Caimac, spune că fabrica funcţionează în prezent la 30% din producţie, mai este loc de creştere, iar compania a diversificat portofoliul de produse, a intrat în noi magazine tradiţionale şi poartă discuţii pentru exporturi în Germania şi Orientul Mijlociu.
„În prezent fabrica funcţionează la 30% din producţie, mai este loc de creştere. Ne concentrăm pe diversificarea produselor. Pe vară am lansat multe produse noi, de la kefir la două feluri de caşcaval feliat, mai lucrăm şi la alte produse, iaurturi şi brânzeturi şi pregătim şi ediţia specială pentru unturi de Crăciun“, a declarat pentru ZF Adrian Cocan, directorul general al Agroserv Măriuţa.
Lăptăria cu Caimac este unul dintre brandurile cu cele mai mari creşteri în ultimii ani. Agroserv Măriuţa (MILK) din Dragoeşti (judeţul Ialomiţa), compania care deţine brandul de produse lactate Lăptăria cu Caimac, a finalizat anul trecut construcţia celei de-a doua unităţi de producţie, dotată cu o linie de brânzeturi şi o linie pentru unt, o investiţie de 4 milioane de euro.
Laptele provine de la ferma pe care antreprenorul o are în judeţul Ialomiţa, cu 2.900 de vaci, din care peste 1.000 sunt vaci de muls. Înainte de deschiderea fabricii, compania exporta circa 80% din lapte, iar restul mergea către procesatori locali mari precum Olympus şi Covalact.