Companii

Antreprenori locali. Jean Valvis, Valvis Holding: Astăzi problema României nu este între capitalul străin şi capitalul românesc, este mai mult între ce politici fiscale adoptă statul român să ajute singurul factor de bogăţie care este iniţiativa şi creativitatea antreprenorului român sau străin

„Astăzi problema României nu este între capitalul străin şi capitalul românesc, este mai mult între ce politici fiscale adoptă statul român să ajute singurul factor de bogăţie care este iniţiativa şi creativitatea antreprenorului român sau străin.“

„Astăzi problema României nu este între capitalul străin şi capitalul românesc, este mai mult între ce politici fiscale adoptă statul român să ajute singurul factor de bogăţie care este iniţiativa şi creativitatea antreprenorului român sau străin.“

Autor: Ramona Cornea, Mădălina Dediu Panaete

17.11.2023, 08:00 177

Jean Valvis, preşedinte şi fondator al Valvis Holding, proprietarul brandurilor AQUA Carpatica şi Dome­niile Sâmbureşti, spune că nu este deschis către a vinde un pachet de acţiuni către un fond de investiţii, dar aminteşte că o afacere poate să rămână „în familie“ chiar dacă listezi un pachet de acţiuni pe bursă sau semnezi un acord strategic aşa cum a făcut el prin atragerea PepsiCo în businessul Carpathian Springs, produ­că­torul AQUA Carpatica. Gigantul PepsiCo are 20% din acţiunile companiei pro­du­cătoare de ape minerale. 

„Nu urmăresc vânzarea unui pachet de acţiuni către fondul de investiţii pentru că am văzut că fiului meu cel mare, Christos Valvis, îi place foarte mult domeniul agricol şi se ocupă de Dorna Agri. El este foarte implicat ca nivel de strategie şi dezvoltare, el fiind absolvent de politehnică, face o agricultură digitală. Şi asta este noul element nou adus de noua generaţie“, a spus Jean Valvis în cadrul evenimen­tului ZF BRD „Tu eşti viitorul în business“ organizat la Suceava. El adaugă că fiul mijlociu Stefanos şi-a exprimat dorinţa să iasă la export cu Domeniile Sâmbureşti, aşa cum face şi el cu AQUA Carpatica. „El face şi o segmentare de branduri, avem acum cinci branduri şi nu trei ca până acum. Noua generaţie vine cu o uşurinţă în a cumula informaţia, foloseşte inteli­genţa artifi­cială, foloseşte internetul cu o altă eficienţă, vin cu noţiuni de moralitate la nivelul de respectare a mediului înconjurător, amprenta de carbon. Nu poţi să faci un compromis aici.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO