Pambac, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de produse de morărit şi de paste făinoase, a început în urmă cu şapte ani să exporte astfel încât produsele companiei din Bacău ajung astăzi în magazine din Germania, Spania, Olanda, Italia şi Marea Britanie.
„Am crescut constant ca volume şi prezenţă, astfel încât la nivelul anului 2022 procentul exportului în cifra de afaceri pe care Pambac o realizează în FMCG este de 5,5%. Ne dorim o dublare a acestei cifre în următorii cinci ani, printr-o dezvoltare sănătoasă şi durabilă“, a spus Mirela Totu, director de marketing în cadrul Pambac. Compania a fost prezentă la târgul Anuga, unul dintre cele mai importante evenimente de acest gen pentru sectorul alimentar şi al băuturilor, pentru a promova brandurile Pambac, Grania, Casa D'or şi noua imagine a pastelor Pambac. Mirela Totu a spus că participarea la acest eveniment este şi o bună ocazie pentru a se întâlni cu partenerii actuali şi a găsi împreună noi modalităţi de dezvoltare a businessurilor. „Şi nu în ultimul rând, pentru a vedea care sunt direcţiile şi tendinţele pieţelor pe care activăm“, a mai spus Mirela Totu. Pambac mai are în portofoliu şi produse precum Ciao Pasta, Pâine Plămădită, Bogată.
La târgul Anuga au participat peste 100 de firme din România.