Companii

Belladonna pune „la bătaie“ 8 milioane de lei pentru investiţii. „Deschidem încă patru farmacii şi le consolidăm pe cele existente“

Belladonna s-a poziţionat în piaţă ca o reţea de farmacii „low-cost“, cu preţuri mici, segment pe care au început să intre în ultimul timp şi alţi jucători

Belladonna s-a poziţionat în piaţă ca o reţea de farmacii „low-cost“, cu preţuri mici, segment pe care au început să intre în ultimul timp şi alţi jucători

Autor: Corina Mirea

11.04.2016, 00:08 1143

Businessul Belladonna a început în urmă cu 15 ani în Bucureşti, piaţă unde reţeaua şi-a concentrat aproape toată activitatea şi unde deţine peste 90 de farmacii.

Grupul Belladonna, o afacere antre­pre­norială care a pornit la înce­putul anilor 2000, are un buget de investiţii de 8 mil. lei (aproa­pe 2 mil. euro) în acest an pentru des­chiderea de noi farmacii şi con­soli­darea celor existente, po­trivit informaţiilor transmise de companie.

„De la începutul acestui an am deschis două farmacii, astfel că avem 93 de unităţi în prezent. Avem alocat un buget de investiţii de 8 mil. lei în 2016, pe care îl vom folosi la deschiderea a încă patru farmacii şi pentru consolidarea celor exis­tente. În următorii doi ani ne vom concentra pe con­solidarea unităţilor existente, diversificând pro­dusele şi extinzând portofoliul de clienţi“, a spus pentru ZF, într-un interviu acordat prin e-mail, Florin Gheorghiţă, acţionar. Acesta este unul dintre puţinele interviuri acordate de antre­pre­norul român, care este acţionar al Belladonna ală­turi de Alina-Nicoleta Gheorghiţă, potrivit celor mai recente informaţii oficială. Cei doi antre­pre­nori sunt o prezenţă discretă în peisajul de bu­siness.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO