♦ Odată cu listarea în magazinele Kaufland, fondatorul Ohvăz estimează că cifra de afaceri ar putea ajunge în acest an între 700.000 şi 900.000 de euro, existând şi perspectiva obţinerii de profit.
Ohvăz, un mic producător de mâncare sănătoasă, a ajuns la afaceri de jumătate de milion de euro în 2022 şi şi-a listat un produs din portofoliu – granola – în câteva magazine ale reţelei de hipermarketuri Kaufland. Cristian Barin, antreprenorul care a pus bazele acestui brand, spune că intrarea pe rafturile unei mari reţele de comerţ este un proces greu.
„Asta nu neapărat din cauza hipermarketurilor, ci din perspectiva vârfurilor de producţie, a cash flow-ului, a echipei. Dacă firma este obişnuită să livreze, să zicem, 500 de sticle de limonadă pe zi, când vine o comandă de 15.000 de sticle, presiunea creşte considerabil. Deodată trebuie renegociate termenele de plată către furnizori, trebuie accesate linii de credit, factoring, trebuie refăcute estimările de producţie“, spune Cristian Barin.
Odată cu această listare, el estimează că cifra de afaceri a Ohvăz ar putea ajunge în acest an între 700.000 şi 900.000 de euro, existând şi perspectiva obţinerii de profit.