Companii

Brandul de sucuri Profructta şi-a dublat vânzările în primele şase luni a acestui an

Brandul de sucuri Profructta şi-a dublat vânzările în...

Autor: Mihaela Pascari

11.08.2016, 15:15 726

Brandul românesc de sucuri Profructta şi-a dublat veniturile în primul semestru al acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la afaceri de 44.000 de euro. Creşterea a fost generată de extinderea numărului punctelor de distribuţie, diversificarea sortimentelor de produse, dar şi implementarea unor acţiuni de comunicare specifice.

“Primul semestru al acestui an a fost intens. Am lansat oficial brandul Profructta, ne-am concentrat pe negocierile pentru extiderea numărului de puncte de distribuţie şi am adus în echipă un director general care gestionează procesele de business într-un mod integrat”, a spus Marius Măcărescu, fondatorul Profructta.

Cel mai important sortiment al brandului este sucul de mere, care reprezintă 46% din volumul încasărilor, acesta fiind urmat de sucurile mixte din mere şi vişine, mere şi pere, mere şi cireşe, care se situează la 37% din totalul cifrei de afaceri.

Mai mult, sucurile cu brandul Profructta, au ajuns în hipermarketurile Cora, Auchan din Piteşti, patiseriile Paul, cafenelele Ted’s şi de asemenea în ceainării, săli de fitness şi spa-uri, dar şi cafenele, cluburi sau hoteluri.

Brandul a fost lansat în urmă cu peste trei ani de soţii Marius şi Crina Măcărescu, iar fabrica care produce sucurile Profructta este situată în Câmpulung Muscel.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO