Companii

Brandul Leonardo reapare la doi ani după intrarea în faliment a businessului

Brandul Leonardo reapare la doi ani după intrarea în...

Autor: Cristina Roşca

06.10.2016, 00:07 7636

Brandul de magazine de încălţăminte Leonardo a reapărut pe piaţă la mai puţin de doi ani după ce firma care l-a operat timp de mai bine de două decenii a intrat în faliment. Mai mult, site-ul retailerului este din nou funcţional şi oferă informaţii privind existenţa a peste 30 de magazine Leonardo în România.

Brandul a reapărut pe piaţă, fiind operat de o nouă en­titate juridică, controlată în proporţie de 50% tot de familia Panea, cea care a fondat businessul în 1994. Leonardo Shoes Market, compania care operează magazinele Leonardo, este controlată de familia Berende din Satu Mare, care deţine şi un alt business în domeniul retailului de pantofi, respectiv reţeaua de magazine Casa Pielli, potrivit ultimelor date ale ZF, şi indirect de familia Panea.

Primele informaţii despre familia Berende au apărut în piaţa în momentul în care Leonardo SRL a intrat în fali­ment, iar o parte dintre spaţiile unde funcţionau anterior ma­gazinele retailerului urma a fi preluat de aceşti antre­prenori. Ei au deschis în unele spaţii magazine Casa Pielli, pentru ca acum să le retransforme iar în Leonardo. Un exemplu în acest sens este cel al magazinului din Câmpina.

Compania Leonardo SRL din judeţul Bihor, controlată de antreprenorul Florin Panea, care opera retailerul de încălţăminte cu acelaşi nume, a intrat în faliment în primăvara lui 2015, la patru ani şi jumătate după ce şi-a cerut insolvenţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO