Cât costă luxul. Brandurile premium din incinta hotelului Marriott fac 100 de milioane de lei pe an

vineri, 00:08 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Magazinele din zona comercială a hotelului de cinci stele Marriott din Bucureşti, deţinut de firma austriacă de construcţii Strabag, au vânzări cumulate care se situează în jurul valorii de 100 de milioane de lei, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor transmise de reprezentanţii companiei care administrează galeria. Zona comercială, denumită The Grand Avenue, are printre chiriaşi branduri precum Louis Vuitton, Rolex, Dolce & Gabbana, Valentino, Roberto Cavalli, Diesel.

„Suprafaţa totală a galeriei comerciale The Grand Avenue este de peste 5.000 de metri pătraţi, fiind, astfel, cel mai mare spaţiu destinat comerţului de lux din România“, spune Oana Dumitrescu, sales & marketing manager în cadrul Societăţii Companiilor Hoteliere Grand, care deţine complexul The Grand, din care face parte The Grand Avenue. Cel mai mare chiriaş ca vânzări este Louis Vuitton, cu afaceri de 31 mil. lei în 2017.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.08.2018

 
Cuvinte cheie:
hotel
, marriott
, branduri
, lux
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide