Ritmul de creştere a încetinit la 4,3%. La fiecare 100 de lei încasaţi de un magazin, 14 lei merg către proprietarii mallului.
AFI Palace Cotroceni, mallul cu o suprafaţă închiriabilă de 80.000 de metri pătraţi deţinut de grupul israelian AFI Europe în Bucureşti, a înregistrat anul trecut, prin intermediul chiriaşilor, vânzări de aproape 205 milioane de euro, în creştere cu 4,3% faţă de anul precedent, potrivit datelor transmise de companie.
Ritmul de creştere al vânzărilor a încetinit destul de mult, după ce în 2011 avansul a fost de 21,3%, iar în 2012 retailerii mallului consemnau un plus de 8,3% faţă de anul precedent. Mallul a fost inaugurat în toamna anului 2009, în plină criză, astfel că anul acesta va împlini cinci ani, perioadă în care a concurat pentru clienţi la nivelul Capitalei în special cu Băneasa Shopping City, mallul din nordul oraşului controlat de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte. Băneasa a consemnat anul trecut vânzări de 200 mil. euro, în creştere cu 5%, fără a lua în calcul cifrele obţinute de Carrefour, IKEA sau Bricostore, retaileri care au de asemenea magazine în cadrul zonei comerciale Băneasa.