Companii

Companiile aeriene se întrec în promoţii la bilete ca să îşi ocupe locurile în avioane în primele luni din an: cum îşi atrag pasagerii pe destinaţiile operate?

Companiile aeriene se întrec în promoţii la bilete ca...

Autor: Mirabela Tiron

14.01.2023, 12:35 1353

♦ Ianuarie şi februarie sunt cele mai slabe luni din aviaţie din punct de vedere al traficului, gradul mediu de ocupare fiind de 50-60% la nivel internaţional, faţă de peste 80% într-o lună de vârf ca august.

Companiile aeriene low-cost Wizz Air şi Ryanair, dar şi operatori de linie precum Air France sau British Airways au scos la vânzare bilete de avion la „reduceri“ pe mai multe destinaţii din portofoliu pentru a ocupa locurile de avioane în primele luni din an. De altfel aceasta este una din strategiile companiilor aeriene care încearcă să stimuleze în prima lună din an achiziţia de bilete de avion pe anumite destinaţii în primele luni din an. Ianuarie şi februarie sunt cele mai slabe luni din aviaţie din punct de vedere al traficului, gradul mediu de ocupare fiind la 50-60%, faţă de peste 80% într-o lună de vârf ca august, potrivit statisticilor IATA (Inter­na­tional Air Transport Association).

„Companiile aeriene încearcă să îşi asigure prin promoţiile la bilete, lansate la început de an, traficul pentru ianuarie şi februarie, cele mai slabe luni din aviaţie din punct de vedere al gradului de ocupare. În medie, pe aceste luni companiile au 50-60% din locuri ocupate. De aceea cele mai multe promoţii se fac la  început de ianuarie, ca parte din strategia companiilor“, spune Adrian Ionaşcu, specialist în aviaţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO