Companii

Crestere de 10% pentru Gerocossen in primul semestru

12.07.2006, 18:43 21

Producatorul roman de cosmetice Gerocossen a inregistrat in prima jumatate a anului vanzari de 4,9 milioane de lei (1,4 mil. euro), in crestere cu 10% fata de nivelul din primele sase luni ale anului trecut, a declarat directorul de marketing al companiei, Andreea Sas. Pentru a doua jumatate a anului compania estimeaza un avans al vanzarilor de circa 20-25% comparativ cu perioada corespondenta a anului trecut, prin cresterea consumului de cosmetice in sezonul toamna-iarna, marirea retelei de distributie a companiei si largirea portofoliului de produse. Potrivit datelor financiare ale companiei, cifra de afaceri raportata anul trecut a fost de 8,7 milioane de lei (2,4 mil. euro), in crestere cu 15% fata de nivelul din anul anterior. Pentru acest an estimarile Gerocossen indica o accelerare a ritmului de crestere, la 20%, conducand la afaceri de circa 10,5 milioane de lei (2,9 mil. euro). Alaturi de Gerocossen, alti producatori autohtoni de produse cosmetice si de ingrijire personala sunt Farmec Cluj, Elmiplant Bucuresti, Lotus, Papillon, Dr. Soleil si Genmar. "Majorarea va fi sustinuta si de investitiile in marketing, care reprezinta 5% din cifra de afaceri in acest an", a spus Sas. Cea mai mare parte a pietei este impartita insa de multinationale precum Oriflame, Avon, L'Oreal, Coty, Privilege si Alix Avien.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO