Cum a cucerit Carrefour piaţa de retail din Bucureşti: principala ancoră a mallurilor de top. „Dacă nu ai mân­care şi ceva care să adu­că oamenii în fiecare zi la mall, nu există trafic, pentru că oamenii nu cumpără zilnic ceasuri şi bijuterii.“

13 mar 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Grupul francez Carrefour are ancore alimentare în patru din cele mai mari zece centre comer­cia­le din Bucu­reşti, „lup­tân­du-se“ în­de­aproape cu Mega Image, cu Auchan şi Cora, care de ase­menea se află în unele din mal­lurile cu cele mai mari ci­fre de afaceri din Capitală.

În Băneasa, se află unul dintre cele mai per­formante hiper­mar­keturi ale Carrefour, cu vânzări anuale de peste 100 mil. euro. Pe lângă hipermar­ketul din Bănea­sa, Carrefour mai este prezent şi în mallurile dezvoltate în Bucureşti de sud-africanii de la NEPI - Promenada şi Mega Mall. Dacă în Mega Mall formatul pe care au mizat francezii este cel de hipermarket, în Promenada este prezent cu un super­mar­ket, Billa.

Prezenţa hipermarketurilor sau a super­marketurilor în malluri este bene­fică, atât chiriaşi, cât şi dezvol­tatori. Mallul bene­ficiază de tra­ficul asi­gurat de magazinul ali­mentar, în timp ce re­tai­lerii au avantajul unor investiţii mai mici.

„Dacă nu ai mân­care şi ceva care să adu­că oamenii în fiecare zi la mall, nu exis­tă trafic, pentru că oamenii nu cum­pără zilnic ceasuri şi bijuterii. În străi­nă­tate, această paradigmă s-a schim­bat, deoarece s-a dezvoltat mai mult comerţul online, iar oamenii merg la mall doar pentru leisure (divertisment - trad.)“, spune Carmen Ravon, head of retail leasing în cadrul companiei de con­sultanţă imobiliară CBRE.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.03.2018

 
Cuvinte cheie:
Carrefour
, piaţa de retail
, Bucureşti
, malluri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide