Companii

Dacia continuă sprintul în Franţa şi urcă cu 15% în iulie, în timp ce în România scade cu 34% după primele 7 luni. Uzina Dacia produce în prezent 1.250 de maşini pe zi, în trei schimburi, volum mai mic decât cel de 1.400 de maşini pe zi înainte de izbucnirea pandemiei de COVID-19

Autor: Bogdan Alecu

05.08.2020, 12:00 505

Înmatriculările de autovehicule Dacia în Franţa au urcat cu 15% în iulie, potrivit datelor Comitetului Constructorilor de Automobile (CCFA), la aproape 11.510 de unităţi, con­tinuând ast­fel sprintul început în iunie. După o primă jumătate a anului lovită în plin atât de schimbarea limitei emisiilor de dioxid de carbon şi de pandemia de COVID-19, Dacia revine pe plus. Mai mult, creşterea de 15% din iulie vine în contextul în care întreaga piaţă franceză a urcat cu doar 4%, iar brandurile din Hexagon (inclusiv Dacia, parte a Renault) cu 5,4%. Pe de altă parte, şi Renault a avut parte de un sprint puternic, după o urcare de 28% în iulie.

La nivelul primelor şapte luni din an în­ma­­triculările Dacia au atins un volum de 52.822 uni­tăţi, în scădere cu 40% faţă de pe­rioa­da similară a anului trecut, în timp ce pia­ţa totală a scăzut cu numai 32% în acelaşi inte­rval.

Dacia Sandero este al cincilea autoturism în topul înmatriculărilor la nivelul primelor şapte luni ale anului cu 29.000 de unităţi şi 3,2% cotă de piaţă. Duster ocupă locul 13 cu 16.662 de unităţi şi 1,9% cotă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO