COnferinţa ZF Branduri Româneşti

Daniela Dumitraşcu, Marketing Director, Heidi Chocolat: Brandul nu a fost construit iniţial ca să cucerească lumea,dar acum vindem 60% la export

4 oct 2017 Autor: Roxana Rosu

Brandul este tot ce are valoare in produs, dincolo de preţ. Astăzi Heidi are o valoare inestimabilă, suntem pregătiţi să cucerim lumea. Brandul nu a fost construit iniţial ca să cucerească lumea,dar acum vindem 60% la export, a spus Daniela Dumitraşcu, Marketing Director, Heidi Chocolat.

Tot ce am invăţat în manuale nu mai este valabil acum cred. Să faci un brand poate dura 3 ani sau 30 de ani. Depinde de oameni, de piaţă. Construcţia nu se termină niciodată, ea continuă mereu. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
brand
, refuz
, vanzare
, construire
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide