Companii

De la 2% la 12% în cinci ani: mărcile private, aproape de 2 mld. euro

De la 2% la 12% în cinci ani: mărcile private, aproape...

Autor: Dana Ciriperu

17.06.2013, 19:44 86

Produsele „fără nume“ aduse în România de marile reţele de magazine au ajuns anul trecut să acopere 12% din vânzările de bunuri de larg consum, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă GfK, astfel că vânzările lor pot fi estimate la 1,7-2 miliarde de euro.

 

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 18.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO