Companii

Dragoş Sîrbu, Flanco: Mai bine de jumătate dintre clienţi îşi bazează decizia de cumpărare pe preţ. În 2020, procentul era de sub 35%. Retailerul electro-IT Flanco a obţinut anul trecut afaceri de 1,06 mld. lei, cu 2,8% mai mari decât în 2021

Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco:

Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco:

Autor: Cristina Roşca

27.06.2023, 00:05 114

Pentru acest an, compania şi-a bugetat o creştere de peste 20% a vânzărilor şi un buget de investiţii record, de 20 mil. lei.

Mai bine de jumătate dintre clienţii retailerului electro-IT Flanco îşi bazează decizia de cumpărare pe preţ, ponderea fiind în urcare faţă de 2020, primul an de pandemie, când doar o treime (35%) se orientau după acest aspect, spune Dragoş Sîrbu, directorul general şi acţionarul minoritar al companiei controlate de antreprenorul Iulian Stanciu.

Această evoluţie indică în mod evident faptul că inflaţia record şi majorările de dobânzi şi-au pus amprenta asupra puterii de cumpărare a românilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO