Companii

EximBank dă 1,5 milioane de lei pentru producţia şi lansarea brandului de hârtie Mototol

EximBank dă 1,5 milioane de lei pentru producţia şi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.08.2014, 00:00 196
Compania Rom Paper din Braşov, deţinută de Claudiu şi Nicoleta Puchin, a luat o finanţare de 1,5 milioane de lei de la EximBank, banca de stat dedicată finanţării exportatorilor, pentru a achiziţionarea unei linii automate de producţie a şerveţelelor.  Noua linie va permite societăţii să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse, inclusiv lansarea unui nou brand propriu de hârtie de uz casnic numit Mototol.  „În ultimii cinci ani afacerea noastră s-a dezvoltat consistent şi am reuşit să creştem constant chiar şi în plină criză. În 2013 de exemplu, cifra de afaceri a crescut cu aproape 40% faţă de 2012“, a declarat Claudiu Puchin, administratorul Rom Paper, companie cu afaceri de 30,7 milioane de lei anul trecut (aproape 7 mil. euro). În 2013 compania a avut un profit net de 1,9 milioane de lei (437.000 euro) şi un număr mediu de 75 de salariaţi, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.
 
Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie. Produsele din portofoliul companiei sunt comercializate în România şi în alte şase ţări prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash&carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor.  Cel mai puternic antreprenor român de pe piaţa de hârtii igienico-sanitare (hârtie igienică, prosoape de bucătărie, şerveţele) estimată la 365 mil. euro, este Ioan Tecar, proprietarul companiei Pehart Tec din Petreşti, judeţul Alba. Compania este cel mai mare jucător de pe această piaţă, cu afaceri de 54 mil. euro anul trecut. 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO