Eximtur Cluj îşi asigură un sfert din venituri prin vânzarea vacanţelor în ţară. „A explodat cererea pentru destinaţiile interne.”

8 nov 2017 Autor: Mirabela Tiron

Lucia Morariu, Eximtur: „Am crescut mult capacităţile contractate în ţară. A crescut consumul şi a crescut şi cererea pentru călătorii. Trendul de creştere se va menţine şi anul viitor, când estimăm un plus de 5% în afaceri”.

Agenţia de turism Eximtur din Cluj, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil, de­ţinută de familia Mo­rariu, estimează vânzări de 12 milioane de euro până la final de an doar din pa­chetele interne, faţă de 10 mi­­lioane de euro anul trecut. Altfel spus, contri­bu­ţia vacanţelor în des­tina­ţiile din ţară se va ridica la 23%, dat fiind că cifra de afaceri estimată până la final de an este de 52 de milioane de euro.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.11.2017

 
Cuvinte cheie:
eximtur
, cluj
, vacanta
, vanzare
, asigurare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide