Companii

Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli şi-a bugetat afaceri de 85 mil. lei, cu 8% mai mari decât în 2022. „Momentan, tendinţa în rândul consumatorilor este de a ieşi cât mai mult“

Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli şi-a bugetat...

Autor: Cristina Roşca

27.06.2023, 19:00 238

Sub umbrela Fratelli sunt deschise astăzi şapte restaurante şi şapte cluburi În portofoliul grupului se găsesc localuri sub branduri precum Biutiful, Fratelli, Fratellini, Unaderful şi Carnivale Food Market.

Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli, lansat pe piaţă acum 18 ani, şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 5 milioane de lei, suma fiind simi­lară cu cea din 2022, dar mai mare cu 67% decât cea aferentă lui 2021, al doilea an de pandemie.

„Avem destul de multe idei şi pro­iecte, nu vrem să ne oprim aici, dar vre­murile pe care le trăim ne-au învă­ţat să fim mai precauţi şi atenţi cu pla­nificarea pe termen lung. De a­ceea, în viitorul apropiat o vom lua trep­tat cu abordarea unor noi des­chideri de loca­luri, indiferent de zonă, target, brand etc.“, spune Dani Caramihai, CEO şi fondator al Fra­telli Grup. Nici anul tre­cut grupul nu a inaugurat nicio uni­tate nouă. Una dintre investiţiile im­por­tante din 2022 a fost deschiderea terasei Biutiful, găzduită de proiectul Timpuri Noi Square, de pe Splaiul Uni­rii de la numărul 165. Primul local de sub umbrela Fra­telli a apărut pe piaţă în 2005, când patru prieteni – Dani Caramihai, Mihai şi Liviu Popes­cu şi Liviu Mergeani - au hotărât să deschidă o cafenea, un concept diferit de ceea ce exista atunci în Bucureşti. Ulterior, afacerea s-a extins.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO